PARTNER GŁÓWNY
Obecność Partnera Głównego na Kongresie:
Przyznanie tytułu Partnera Głównego V Kongresu Kogeneracji.
Zapewnienie możliwości wystąpienia przedstawiciela Partnera Głównego w panelu dyskusyjnym (w panelu II lub III).*
Bezpłatny udział dla przedstawiciela Partnera Głównego z noclegami w dniach 11-13 czerwca 2024 r.
Ekspozycja logotypu Partnera Głównego:
Umieszczenie logo Partnera Głównego na materiałach przygotowywanych na Kongres (broszura, torba reklamowa, teczka).
Umieszczenie logo Partnera Głównego na Identyfikatorach.
Umieszczenie logo Partnera Głównego w materiałach mailingowych zapraszających na Kongres.
Umieszczenie aktywnego logo Partnera Głównego z przekierowaniem do jego strony internetowej na głównej stronie Kongresu: www.kongreskogeneracji.pl.
Branding miejsca Kongresu:
Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera Głównego 1 ścianki reklamowej przed Salą główną Kongresu.
Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera Głównego 1 roll-upu reklamowego Partnera Głównego w Sali głównej Kongresu.
Projekcja logo Partnera Głównego w ramach prezentacji konferencyjnej wyświetlanej w Sali głównej Kongresu.
Wymienienie przez prowadzącego imprezę nazwy Partnera Głównego podczas trwania Kongresu.
Zapewnienie możliwości dołączenia materiałów promocyjnych i reklamowych Partnera Głównego (np. smycze, długopisy, torby, notesy, pendrive’y, ulotki, foldery itp.) do pakietów konferencyjnych.
PARTNER
Obecność Partnera na Kongresie:
Przyznanie tytułu Partnera V Kongresu Kogeneracji.
Bezpłatny udział dla przedstawiciela Partnera w dniach 11 -13 czerwca 2024 r. (bez noclegów).
Ekspozycja logotypu Partnera:
Umieszczenie logo Partnera na materiałach przygotowywanych na Kongres (broszura, torba reklamowa, teczka).
Umieszczenie logo Partnera na Identyfikatorach.
Umieszczenie logo Partnera w materiałach mailingowych zapraszających na Kongres.
Umieszczenie aktywnego logo Partnera z przekierowaniem do jego strony internetowej na głównej stronie Kongresu: www.kongreskogeneracji.pl.
Branding miejsca Kongresu:
Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera 1 ścianki reklamowej przed Salą główną Kongresu.
Zapewnienie możliwości ustawienia przez Partnera 1 roll-upu reklamowego Partnera w Sali głównej Kongresu.
Projekcja logo Partnera w ramach prezentacji konferencyjnej wyświetlanej w Sali głównej Kongresu.
Wymienienie przez prowadzącego imprezę nazwy Partnera podczas trwania Kongresu.
Zapewnienie możliwości dołączenia materiałów promocyjnych i reklamowych Partnera (np. smycze, długopisy, torby, notesy, pendrive’y, ulotki, foldery itp.) do pakietów konferencyjnych.
Sponsor
Obecność Sponsora na Kongresie:
Przyznanie tytułu Sponsora V Kongresu Kogeneracji.
Ekspozycja logotypu Sponsora:
Umieszczenie aktywnego logo Sponsora z przekierowaniem do jego strony internetowej na głównej stronie Kongresu: www.kongreskogeneracji.pl.
Branding miejsca Kongresu:
Zapewnienie możliwości ustawienia przez Sponsora 1 roll-upu reklamowego Sponsora przed Salą główną Kongresu.
Projekcja logo Sponsora w ramach prezentacji konferencyjnej wyświetlanej w Sali głównej Kongresu.
Wymienienie przez prowadzącego imprezę nazwy Sponsora podczas trwania Kongresu.
Zapewnienie możliwości dołączenia materiałów promocyjnych i reklamowych Sponsora (np. smycze, długopisy, torby, notesy, pendrive’y, ulotki, foldery itp.) do pakietów konferencyjnych.